3 Eylül 2012 Pazartesi

Didim

 Aydın'da bulunan Didim 1991 yılında ilçe olmuştur. Doğusunda Muğla, güneyi ve batısında Ege denizi, kuzeyinde ise Menderes nehri ve Bafa gölü bulunan tatil cenneti, 300 kilometrekare civarında yüzölçümüne sahiptir. Didim konumu nedeniyle tarihinde bir çok uygarlıklara misafirlik etmiştir. Çevresinde bulunan Milet, Efes, Prien gibi antik şehirlerede yakınlığı nedeniyle dikkat çekmektedir. Bu nedenle Didim kültür ve tarih turizminde önemli bir yere sahiptir.

Didim tarihsel dokusunun yanında muhteşem doğası, plajları ve berrak deniziyle günümüzde en çekici turizm bölgelerinden biri haline gelmiştir. 53 kilometrelik sahil şeridi içerisinde onlarca koya sahiptir. Bunların arasında en ünlülerinden biride Altınkum plajıdır. Haydar Koy, Çamlık, Gümüş Koy, Cennet Koy, Gaye Koyu ve Akvaryum Koy ilgi gören diğer yerleri arasında bulunmaktadır.










Didim'e gittiğinizde mutlaka yapmanız gereken tekne turuna katılmaktır. Yapılan bu tekne turlarıyla Didim koylarını ve adaları gezebilir Apollon Tapınağını ziyaret edebilirsiniz. Bölgede bir çok otel bulunmaktadır. Kaliteli hizmet veren bu oteller yerli ve yabancı misafirlere en iyi şekilde ağırlamaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder